درخواست مشاوره تماس

جشنواره

معرفی پایگاه هاو سایت های پر کاربرد بورس در ایران

معرفی سایت TSETMC.IR

سایت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادر تهران با نماد اختصاری (TSETMC ) میتوان به آن دسترسی پیدا کرد.
سایت کدال از سایت‌هایی است که فعالان بازار سرمایه از آن برای دریافت و مشاهده گزارش‌ها، صورت‌های مالی و اطلاعیه‌ها استفاده می‌نمایند. و با نماد اختصاری (CODAL.IR) می توان به آن دسترسی پیدا کرد. اموزش بورس را به تعویق نیندازید.

پایگاه سنا

پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سِنا) اخبار بورس اوراق بهادار، بورس کالا، .فرابورس، .بورس انرژی، بازارهای بین‌المللی، شرکت‌ها، .مجامع و کارگزاران را می‌توانید دنبال کنید و با نماد اختصاری (SENA.IR) می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

سایت مدیریت فناوری

سایت مدیریت فناوری بورس اوراق بهادار را می‌توانیم به جرات مجموعه کاملی از اطلاعا تی دانست. که تمام فعلان در بازار اوراق بهادار با آن سر و کار دارند، .تمام اطلاعات مورد نیاز یک معامله گر یا سرمایه گذار در این سایت به صورت تجمیعی آورده شده است .حتی اطلاعیه‌ها و گزارشات سایت کدال نیز در این سایت نمایش داده می‌شود.

شرکت مدیریت فناوری بورس تهران

“شرکت مدیریت فناوری بورس تهران به عنوان یکی از شرکت‌های مجموعه‌ی سازمان بورس و اوراق بهادار برای ارایه‌ی خدمات به چرخه‌ی کامل معاملات الکترونیکی ابزارهای مالی به ارکان بازار سرمایه فعالیت می‌کند. این شرکت با هدف بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان بازار سرمایه .و بهبود پیوسته‌ی فعالیت‌ها و فرایندهای خود، سامانه‌ی مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO9001-2008 را برگزیده است.”

بازار اوراق بهادار

شما با باز کردن این سایت در یک نگاه می توانید تمام اطلاعات جامع در مورد بازار اوراق بهادار را بدست آورید. و توصیه موسسه آوای مشاهیر  موسسه اموزش بورس  به شما این خواهد بود .که تمام اطلاعات را از سایت های موظف به انتشار داد ها دنبال کنید.

تا سهل انگاری یک فرد یا عدم کارکرد مناسب  یا عدم اموزش بورس بصورت صحیح یک سایت بر روی سرمایه شما تاثیری نگذارد به عنوان مثال بهتر است که اطلاعات آماری و داد های را از خود سایت کدال دنبال کنید .تا به دقت تاریخ انتشار و … به درستی دسترسی پیدا کنید .و بتوانید بهترین عملکرد را نسبت به هر خبر یا رویدادی در بازار داشته باشید.

اموزش بورس یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازارهای سرمایه گذاری می باشد، که با کمی آموزش بورس به شیوه  درست می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید، پس به صورت گام به گام با ما در این مقاله  همراه باشید تا بتوانید مسیر آموزش سرمایه گذاری در بورس  و اموزش بورس خود را درست و سریع شروع کنید.

 

اطلاعات کامل

منوهای کاربردی در بالای سایت Tsetmc.com این امکان را برای شما فراهم میکند .تا به سادگی به تمام اطلاعاتی که از قبیل قیمت، حجم معاملات، بیشتر تقاضا بین افراد حقیقی و شرکت های حقوقی و عملکرد این افراد در بورس اوراق بهادار را به درستی زیر نظر بگیرید .

جهت اطلاعات کامل تر از سایت موسسه آوای مشاهیر می توانید. تابلو خوانی در بورس اوراق بهادار را دانلود کنید .و علاوه بر آشنایی با فضای این سایت و معرفی تمام بخش های موجود نحوه استفاده از این اطلاعات را به درستی آموزش ببینید .

پس با آدمین سایت موسسه آوای مشاهیر از طریق ثبت نام در وبینار اقدام بفرمایید. تا دوره تابلوخوانی در بورس اوراق بهادار به رایگان برای شما ارسال شود .تا بتوانید اخبار و تازه‌های سایت، راهنمای سایت، بخش نظر و پیشنهاد، امکان جستجو، دیده‌بان و لیست نمادها را ببینید. ، کامل با فضای سایت آشنا بشوید و عملکرد درستی در بورس اوراق بهادار با این اطلاعات داشته باشید.

نکته

  • مشاهده روند معاملات روزهای گذشته یکی از نکات جالب توجه در سایت Tsetmc است. جزییاتی کاربردی مانند حجم خرید و فروش حقوقی‌ها و حقیقی‌ها، .تعداد معامله‌گران.، ارزش معاملات،. میانگین قیمت، سهامداران (قبل و بعد از معاملات روز) در این صفحه وجود دارد.
  • یک سایت پر کاربرد دیگر که شما به راحتی می توانید اطلاعات مفیدی از آن داشته باشید تا معاملات بسیار خوبی را در بورس اوراق بهادار به سرانجام برسانید سایت کدال هست
    معرفی سایت CODAL.IR
  • سامانه یکپارچه گردآوری، نظارت و انتشار الکترونیکی اطلاعات به نشانی WWW.CODAL.IR به منظور مکانیزه کردن جمع‌آوری، بررسی و انتشار اطلاعات مالی شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان و سایر اشخاصی که طبق قانون بازار اوراق بهادار ملزم به گزارش اطلاعات خود هستند، طراحی شده است تمام معامله گرها در بخش فاندامنتال (ارزشگذار بازار بورس اوراق بهادار) تمام اطلاعات خود در مورد شرکت ها و عملکرد ماهانه، فصلی یا سالانه مورد نیاز خود را از این سایت استخراج می کنند.،

موسسه آوای مشاهیر  فعال بازار مالی و بورس به شما توصیه می کند که کار با این سایت را فرا بگیرید و با تمام صورت های مالی که در این سایت منتشر می شود را بشناسید تا در آینده معاملاتی خود با عملکرد غافلگیرانه بازار از اطلاعاتی که در این سایت منتشر می شود غافلگیر نشوید.

 

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

  • نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که :
    سایت کدال یکی از سایت‌های رسمی سازمان بورس است.
    معرفی سایت SANA.IR
  • تمام معامله گرها در روزهای معاملاتی اخباری را در سایت های غیر رسیمی یا از طریق کانال های مختلف دریافت می کنند .که خیلی از این اخبار غیر موثق هست. و وظیفه شما به عنوان یک معامله گر تمیز دادن این اخبار از اخبار درست و صحیح هست .
  • پس این سایت می تواند برای تمیز دادن اخبار در بازار بورس به شما کمک کند در ضمن سایت موسسه اوای مشاهیر را دنبال کنید و با پیوستن به کانال تلگرام موسسه آوای مشاهیر می توانید به صورت بسیار ساده و کاربردی در جریان تمام اطلاعات بازار قرار بگیرید.

سایت موسسه آوای مشاهیر تحت قوانین کشور ایران و با مجوزهای دولتی راه اندازی شده. تا پرچم دار آموزش های بورس در کشور باشد .

این موسسه بورس و بازار مالی در راستای آموزش های کاربردی در سه بازار بورس اوراق بهادار، بازارهای جهانی و ارزهای دیجیتال راه اندازی شده است تا آموزش کسب درآمد از بازارهای سرمایه و بازارهای مالی لازم را ارایه دهد. لازم به ذکر است. که قبل از شروع فعالیت شما در بازارهای سرمایه نیاز به کسب دانش و تجربه دارید.

سرمایه گذاری در آموزش بورس

 

با آموزش  بورس شروع کردیم و اکنون لازم است بگوییم که آموزش نه تنها گام آخر که همراه همیشگی در مسیر سرمایه گذاری در این بازار جذاب است و تنها آموزش  بورس و تجربه است .که رمز پیشرفتی است که شما را هر روز از دیروز خود باهوش‌تر می نماید.

توقف در مسیر یادگیری، به معنی آمادگی برای مغلوب شدن در برابر ریسک‌هاست. نکته مهم در آموزش بورس، آموزش بورس در شیراز تعریف “مسیر صحیح و منظم یادگیری” است، در کلاس آموزش بورس دوره جامع نوابغ بورس موسسه اوای مشاهیر، بسته به سطح نیاز شما در آموزش، مقالات متعددی و ویدیو های آموزش در آموزش بورس  آماده است. تا شما را بر ریسک‌های بازار غالب کند!

موسسه اوای مشاهیر از سال 1392به صورت تخصصی بر روی آموزش بورس سرمایه گذاری در بورس فعالیت می کند.و دوره های و آموزش های تولید شده پختگی بسیار بالایی دارند. و دانشجویان بسیار از موسسه آوای مشاهیر در حال کسب سود از بورس و خرید و فروش سهام در بورس هستند.

در هر گامی که هستید می­توانید در ساعات اداری با شماره 07136398831 تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از مشاوران آموزش موسسه آوای مشاهیر بپرسید.

توصیه ما به شما :

با پیشنهاد دوستان یا تحلیل اشتباه فرد دیگری و سماجت روی تحلیل اشتباه سرمایه خودتون رو به مخاطره رو به رو نکنید.
موسسه آوای مشاهیر افتخار خود می داند. که با معرفی بازارهای مالی (بازارهای سرمایه و بازار پول). در راستای گسترش بیشتر این دانش گام برمی دارد.
موسسه آوای مشاهیر خود را مفتخر میداند. که نقطه نظرات همراهانی که از این مقاله لذت برده اند .در بخش دیدگاه به اشتراک می گذارد.

هدف موسسه کارآفرین آوای مشاهیر:

پرسش هایی که سعی شده در این قسمت در موسسه کار آفرین آوای مشاهیر در راستای آموزش بورس در شیراز منتشر شده. به طور مختصر پاسخ داده شوند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

از کجا شروع کنم؟               دوره جامع نوابغ بورس          دوره معامله گری طلا           دوره نوابغ توربو              دوره رایگان اسطوره طلا

ر مقالات مرتبط :
چالش و هنر جنگ در روند بازار
اولین سهام در تاریخ بورس
تاریخچه بورس
کتاب تحلیل تکنیکال
کتاب معامله گر منظم